Zasedanja otroškega parlamenta

Otroški parlament deluje v obliki zasedanj, ki omogočijo sodelovanje vsem osnovnošolcem. Zasedanja potekajo v OŠ v razrednih skupnostih in na šolskem parlamentu. V vsaki šoli učenci izberejo delegacijo za občinski otroški parlament, kjer izberejo predstavnike za regijski otroški parlament, kjer zastopajo interese svojih vrstnikov na državnem  otroškem parlamentu, ki poteka v dvorani Državnega zbora v Sloveniji.

Teme otroških parlamentov:

  • 1990 – 1. otroški parlament: OTROKOM ZDRAVO IN VARNO OKOLJE
  • 1991 – 2. otroški parlament: PROSTI ČAS
  • 1992 – 3 otroški parlament: OTROKOM PRIJAZNO ŠOLO
  • 1993 – 4. otroški parlament: BREZ NASILJA ZA PRIJATELJSTVO
  • 1994 – 5. otroški parlament:  MOČ PRIJAZNE BESEDE
  • 1995 – 6. otroški parlament: DA BI ZMOGEL REČI: NE, HVALA – ALKOHOLU, CIGARETAM, DROGAM IN VSEM OBLIKAM NESTRPNOSTI
  • 1996 – 7. otroški parlament: IMAM PRAVICO – IMAŠ PRAVICO
  • 1997 – 8. otroški parlament: DANES SEM TI IN TI SI JAZ
  • 1998 – 9. otroški parlament: OTROCI IN MEDIJI
  • 1999 – 10. otroški parlament: IMAVA SE RADA
  • 2000 – 11. otroški parlament: HOČEM, TOREJ ZMOREM
  • 2001 – 12. otroški parlament: MOJ PROSTI ČAS
  • 2002- 13. otroški parlament: OTROŠTVO BREZ NASILJA IN ZLORAB
  • 2003 – 14. otroški parlament: HUMANI MEDOSEBNI ODNOSI IN ZDRAVA SPOLNOST Končno poročilo
  • 2004 – 15. otroški parlament: MLADI IN EVROPA Končno poročilo
  • 2005 – 16. otroški parlament: TABUJI – PREPOVEDANE STVARI Končno poročilo
  • 2006 – 17. otroški parlament: NAŠE MNENJE O DEVETLETKI Končno poročilo
  • 2007 – 18. otroški parlament: ZABAVA IN PROSTI ČAS MLADIH  Končno poročilo
  • 2008 – 19. otroški parlament: LJUBEZEN IN SPOLNOST  Končno poročilo
  • 2009 – 20. otroški parlament: STEREOTIPI, RASIZEM IN DISKRIMINACIJA Končno poročilo
  • 2010 – 21. otroški parlament: VPLIV DRUŽBE IN MEDIJEV NA OBLIKOVANJE MLADOSTNIKA Končno poročilo
  • 2011 – 22. otroški parlament: JUNAKI NAŠEGA ČASA – KDO SO IN ZAKAJ?

(vir: http://sl.zpms.si/programi/otroski-parlament/, 10. 09. 2012)

V okviru  šolske skupnosti in pod vodstvom šolskega parlamenta vsako leto na šoli izpeljemo aktivnosti, kjer se ukvarjamo s temami, ki so izbrane na državnem zasedanju Otroškega parlamenta.

Predstavniki šolske skupnosti dobijo navodila in pripravljeno gradivo za pogovor o izbrani temi v vsakem razredu. Na srečanju šolske skupnosti poročajo o odzivu svojih sošolcev in predlagajo učence, ki se udeležijo šolskega srečanja Otroškega parlamenta.  O tematiki poglobljeno razmišljamo, se dogovorimo o nadaljnjih akcijah, včasih izvedemo anketo med učenci, izdelamo plakat, zapišemo naše misli in izberemo predstavnike šole, ki nas zastopajo  na regijskem  otroškem parlamentu.  Na regijskem zasedanju  predstavniki posameznih šol združijo in izmenjajo svoje poglede, mnenja in prepričanja. Izberejo tudi predstavnike, ki se udeležijo državnega Otroškega parlamenta v prostorih Državnega zbora v Ljubljani.

Naši predstavniki se vsako leto udeležijo regijskega Otroškega parlamenta, v šolskem letu 2011/12 se je predstavnica naše šole, Tesa Brlek Čufer, udeležila tudi zasedanja nacionalnega Otroškega parlamenta v Ljubljani.